djsah djsah .

djsah

تولیدی عمده جوراب

تولیدی عمده جوراب ، جوراب یکی از پوشاک مهم در همه جای دنیا است‌ به گونه ای که انواع جوراب های مختلف با استفاده از نخ های گوناگون بافته می شوند.

امروزه در کشور ما صنعت تولید جوراب به پیشرفت های بسیار بزرگی دست پیدا کرده است. کارخانه های جوراب بافی بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارند که با استفاده از بهترین مواد جوراب های با کیفیتی تولید و عرضه می کنند. به دلیل استقبال بسیار زیادی که از جوراب در کشور ما می‌شود، تولیدکنندگان بسیاری در سراسر کشور وجود دارند که دارای تولیدی عمده جوراب هستند . 

از سوی دیگر خریداران عمده جوراب تمایل دارند که برای خرید خود به صورت مستقیم با تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان و همچنین مراکزی که بخش عمده جوراب را انجام می دهند، ارتباط داشته باشند. بنابراین خیلی راحت از طریق تماس با این مراکز می توان خرید عمده جوراب را با سرعت بالایی انجام داد.

در بسیاری از تولیدهای عمده جوراب شرایطی فراهم شده است تا ارسال انواع جوراب به سراسر ایران با سرعت و اطمینان بالایی برای خریداران صورت گیرد.

همچنین در برخی از این تولیدی ها فروش عمده جوراب با بهترین کیفیت و کمترین قیمت صورت می‌گیرد تا از این طریق فروشندگان جوراب بتوانند فروش بسیار خوبی داشته باشند.

تولید جوراب عمده

خرید جوراب از تولید کنندگان عمده
کشور ایران با وجود پتانسیل های خوبی که دارد در زمینه تولید جوراب دارای کشش های بسیار خوبی است و ما شاهد تولید جوراب های با کیفیت در تولیدی های مختلف داخلی هستیم.

امروزه با وجود تولیدی های جوراب که در سراسر کشور وجود دارند، دیگر برای خرید انواع جوراب مردانه، زنانه و بچگانه به صورت عمده نیاز نیست که زحمت زیادی کشید. در پخش عمده جوراب با وجود تنوع کاملی که از انواع جوراب زنانه، مردانه و بچه گانه وجود دارد، از طریق ارتباط با بهترین تولیدکنندگان می‌توان به راحتی همه نیازهای خود برای تامین جوراب برای بوتیک خود را را انجام داد و تولید عمده جوراب با تنوع بسیار زیادی صورت می‌گیرد که از تولیدی عمده می توان خرید محصولات با کیفبت و متنوع را انجام داد.

خرید مستقیم از تولیدی عمده جوراب
در تولیدی عمده جوراب از طریق عرضه مستقیم جوراب از تولیدی دست واسطه ها کوتاه شده و از این طریق با مغازه‌داران به سراسر کشور ارتباط مستقیمی صورت می گیرد که این موضوع باعث کاهش قیمت ها و سود بیشتر برای فروشندگان جوراب خواهد شد.

در تولیدی عمده جوراب با وجود تنوع بسیار زیادی که صورت می گیرد، بخش عمده جوراب با تنوع مختلف زنانه، مردانه، بچه گانه و با تضمین کیفیت صورت می‌گیرد و انواع جوراب در اختیار تمامی فروشندگان سراسر کشور قرار خواهد گرفت. به طوری که برای ارتباط با بسیاری از این تولیدی ها فقط می توان با برقراری تماس سفارشات خود را انجام داد.

در تولیدی های جوراب تولید جوراب را به صورت عمده انجام می دهند و از مواد درجه یک و با کیفیت برای تولید انواع جوراب استفاده می‌شود تا بتوان از نظر کیفیت مطلوب و همچنین از نظر قیمت و تنوع مدل طیف بسیار گسترده ای از سلیقه و نیاز ها را پوشش دهی کرد.

به گونه‌ای که دیگر فروشندگان نیازی به مراجعه حضوری برای تامین جوراب برای فروشگاه خود نداشته و فقط از طریق یک تماس می توانند انواع جوراب ها را سفارش دهند.

عرضه انواع جوراب در تولیدی جوراب عمده
جوراب ها دارای نقش بسیار مهمی روی سلامت پاها هستند. ‌با توجه به فصول مختلف سال و دمای هوا باید نوع مناسبی از جوراب را انتخاب نمود‌. در تولیدی جوراب عمده انواع مختلف جوراب تولید و به بازار عرضه می شود. نمونه های مختلفی از جوراب وجود دارند که در تولیدی عمده جوراب تولید می شوند که در اینجا به معرفی آن ها می پردازیم.

1_ جوراب کالج:
تولید جوراب ، جوراب نانو

یکی دیگر از انواع جوراب هنگام استفاده از رویه جوراب پیدا نخواهد بود و برای کفش های کالج مناسب می باشد، جوراب کالج است. البته ممکن است از نظر عموم مردم برای پوشیدن کفش کالج نیازی به استفاده از جوراب نباشند. ولی نپوشیدن جوراب باعث بروز مشکلاتی مانند بوی بد و عرق کردن پا می شود.

 

2_ جوراب های سر پنجه:
این جوراب فقط برای پوشاندن پنجه پا بوده و برای شادابی و راحتی انگشتان پا در کفش از آن ها استفاده می شود که فقط موجب پوشش دهی پنجه پا شده و در صورتی که کفش از بغل و پشت باز باشد، بقیه پا مشخص خواهد بود.

3_ جوراب ساق کوتاه (مچ پا):
خرید جوراب عمده

 

این جوراب ها به گونه تولید می‌شوند که تا قوزک پا را پوشش خواهند داد. برای کفش های اسپرت استفاده از این سبک از جوراب ها به علت راحتی بیشتری که دارد مورد استفاده قرار می گیرد. جوراب مچی و مچ پا برای فصول گرم سال مناسب هستند و موجب می شود کمتر عرق کند. جوراب های ساق کوتاه در میان جوانان از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد.

4_ جوراب ساق دار:
در قسمت بالای جوراب ها حالت کش بافت وجود دارد و ساق پا را تا میزان زیادی پوشش می دهند. این سبک از جوراب ها در بیشتر جوراب های مردانه تولید می‌شود و از جمله جوراب هایی هستند که دارای استفاده زیاد در میان عموم مردم هستند.

5_ جوراب یک ربع:
معمولاً این جوراب ها تا بالای قوزک پا ادامه داشته و کمی بیشتر از مچ پا را پوشش خواهند داد. این جوراب ها نیز در میان جوانان از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و مثل جوراب های مچی در صورتی که با کفش های اسپرت استفاده شوند، موجب راحتی پا خواهد شد.

6_ جوراب شلواری:
تولید و پخش جوراب ، تولید جوراب

 

جوراب شلواری ها دارای دو نوع جوراب شلواری ساده یا جوراب شلواری دکلته زنانه هستند. جوراب شلواری ساده که از کمر تا نوک انگشتان پا درد ادامه دارد از تنوع رنگی و مدل های بسیار زیادی برخوردار می باشند.

در واقع باید گفت که این جوراب ها تلفیق جوراب و شلوار هستند که جایگزین جوراب های ساق بلند شدند. نوع دیگری از این جوراب ها که از کمر تا مچ ادامه دارند و به ساق شلواری و ساپورت معروف هستند که امروزه از تنوع بسیار زیادی در میان خانم های جوان برخوردار هستند و دارای کاربرد زیادی می باشند.

در رابطه با جوراب شلواری دکلته باید گفت که این جوراب شلواری به صورت یک سر تولید می‌شود و دارای طراحی مناسب و بافتی یک دست است که موجب می شود که پوست بافتی صاف و یکدست پیدا کند.

در واقع باید گفت که یک پوشش کامل می ‌باشد که از ناحیه بالای سینه مثل یک لباس دکلته در تا قسمت روی انگشتان پا ادامه خواهد داشت. از این رو برای استفاده در زیر لباس های نیم تنه و یا لباس های مجلسی استفاده می شود. همچنین از این جوراب شلواری می توان برای کفش هایی که قسمت جلوی آن ها باز است و مانند صندل استفاده کرد.

7_ ساق شلواری:
ساق شلواری نوعی جوراب شلواری می باشد که در آن قسمت مچ تا انگشتان پا وجود ندارد و از کمر تا مچ پا ادامه خواهد داشت. همچنین انواع کوتاه‌تر از آن نیز تولید می شود. احتمال دارد برای این که ساق شلواری به بالا کشیده نشود تا قسمت زیر پاشنه پا امتداد پیدا کند که به آن ساق شلواری رکابدار نیز گفته می شود.

ساق شلواری یک نوع پوشش مانند شلوار است که تمام پا را پوشانده و در میان دختران دارای محبوبیت بسیار زیادی می باشد. این پوشش نازک و چسبان کاملاً به پا چسبیده و از طرح ها و رنگ های متنوع برخوردار می باشد. همچنین تولید آن از طریق پارچه های مختلف صورت می گیرد.

8_ جوراب های سه ربع:
این جوارب ها تا زیر زانو کشیده می‌شود، ولی به زانو نخواهد رسید. از جوراب های معمولی کمی بلند تر هستند. اکثر مردان از جوراب های سه ربع در دوران خدمت سربازی خود استفاده کرده اند. این جوراب ها نسبتاً ضخیم و بلند هستند که تا زیر پوتین را به خوبی پوشش دهی می کند. همچنین جوراب هایی که برای فصول سرد سال بافته خواهد شد از این جوراب ها هستند.

9_ جوراب بالای زانو:
این نوع جوراب ها تا بالای زانو را پوشش می‌دهد ولی به قسمت ران نخواهند رسید. از جمله کاربردهای این جوراب ها می توان به جوراب های ورزشی به خصوص جوراب های فوتبال اشاره کرد که همین سبک هستند.

10_ جوراب ساق بلند بالای ران:
این سبک از جوراب پوششی کش باف و تنگ است که برای پوشیدن ساق ها و ران پا مناسب هستند و یا برای تزیین ساق و ران پا به کار برده می شوند. این جچراب ها در میان خانم ها بسیار محبوب بوده و برای مجالس در زیر لباس مجلسی پوشیده می شود.‌

منبع : https://karassocks.com/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87-%d8%ac%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%a8/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۰:۵۰ توسط:djsah موضوع: نظرات (0)